BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. március 22., hétfő

DÍJ

DÍJ

Szabájok:
1) Megköszönöm akitől kaptam, és belinkelem
2) Elküldöm azoknak, akik szerintem megérdemlik { max 10 embernek }
3) Értesítem őket az ajándékról
4) Leírom miért szeretek másoknak írni

5) Pár mondatban bemutatkozom a nagyvilágnak





Először is megszeretném köszönni
Andinak!!! amiért tovább küldte nekem ezt a díjat. Tényleg nagyon köszönöm, neked amiért gondoltál rám!

Szeretném tovább adni ezt a díjat: A természet a könnycseppekből írójának, aki feltétel nélkül megérdemli!
(másnak nem tudom, mert akiknek továbbküldhetném az már megkapta, és még egyszer továbbküldeni felesleges)

Hogy miért szeretek másoknak írni?

Én ezzel úgy vagyok, hogy én ezt nem csak másoknak, hanem magamnak is csinálom! Szeretek írni, fogalmazni és én úgy érzem, hogy mikor visszaolvasok egy fejezetem, akkor úgy átérzem az egészet és teljesen beleélem magam és így én is egy olvasója vagyok a történetemnek. Mikor a saját elképzelésem, az általam elképzelt ötletet egy történetbe foglalom és ez olyan jó tud lenni, mikor egy stresszes nap után végre kikapcsolhatsz és elmenekülhetsz a saját "világodba". Itt magamat adhatom és egy kicsit magamat is beleviszem a történetbe.
De annál természetesen nincs jobb, mikor egy gondos munkával elkészített fejezetet megírtál és szíved, lelked benne van, és ezt valaki elolvassa, tetszik neki akkor érzem csak igazán, hogy van értelme írnom. Mikor egy kicsit elvesztem az önbizalmam, akkora löketet tud adni egy bátorító komi, hogy az elmondhatatlan! Higgyétek el már csak egy jó komiért is megéri!

Hogy milyen vagyok én?

Én jó emberismerőnek tartom magam, így saját magamat is jól kiismertem már. Elég önfejű vagyok. Amit én elhatározok annak úgy kell lennie és mindent elkövetek azért, hogy úgy is legyen. Pont ezért van olyan, hogy elhibázok valamit, de ezt néha saját magamnak sem ismerem be, mert képtelen vagyok rá! Nem szeretem a kétszínű, hazudozó embereket, mert a hazugság és a kétszínűség soha nem vezet jóra. Úgy gondolom, ha én őszinte vagyok, annyi elvárható, hogy más is az legyen velem. Én nem szeretek hazudni és nem is szoktam. Mindig megmondom az igazat, a saját véleményemet, legyen jó vagy rossz! De mindezek ellenére, elég szórakoztató típus vagyok. Egy két jó poént, nem hagyok ki! Keresem a hangulatos és a szórakoztató embereket. Imádok nevetni, nevettetni. De mindezek ellenére elég érzékeny vagyok. Hamar elsírom, magam és egy-egy megrázó eset, vagy történet eléggé felzaklat, de hamar kiheverem, szóval nem vagyok az a síró-pityogó, de pár könnycsepp azért néha kibuggyan!
Sajnos nagyon béna vagyok! Komolyan! Ami eltörhet vagy leeshet az nálam el is törik meg le is esik. Vonzom a bajt.
Szerintem ennyi. Remélem nem csalódtatok bennem és jó fejnek tartotok!
Puszi Lili

DÍJ

DÍJ



Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:






1)ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2)a logót kirakom a blogomba.

3)a szabályzatot kirakom a blogomba.

4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

7)betartom a szabályokat.


Akiknek adom:

Természet a könnycseppekből írójának küldöm, mert szerintem megérdemli!

Sajnos több mindenkinek már nem tudom, mert akinek elküldeném az már megkapta. Még egyszer elküldeni meg már felesleges...





Teszt:

Nevem: Küzmös Dominika

Százhalombattára az 1. Számú Általános Iskolábajárok.

14 éves vagyok és imádok írni és mindenféle történetet kitalálni.

Nagyon szeretek nevetni, jó filmeket nézni és a barátaimmal lenni.

Sajnos a csokit is nagyon szeretem, szinte már félelmetesen (szerencsére ez nem látszik rajtam XD)

Szeretek mindenféle könyvet, de a kedvencem az Alkonyat.

Én a Team Wolfpackba tartozom, persze szeretem a vámpírokat is, de inkább a farkasok!




A díjat Anditól kaptam!!!! 2010 03. 21-én!!És nagyon nagyon örülök neki! Tényleg, szinte el sem hiszem, hogy én is megkaptam. Ez annyira hihetetlen számomra, hogy ez az első történetem, de valakinek annyira tetszik, hogy díjat is küld. Elmondhatatlanúl köszönöm Andi!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése