BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. május 24., hétfő

A blog szünetel!

Sziasztok!

Nos az a nagy harci helyzet, hogy szüneteltetem a blogot. Úgy gondolom, hogy ha már ezt kell tennem, annyi a legkevesebb, hogy megmagyarázom.
Először is itt az év vége és nagyon kell hajtanom. Szóval próbálok javítani, de így írás mellett ez nem mindig megy. Elég nehéz mindenkinek maximálisan megfelelnem, ezért van az, hogy néha csúszok egy kicsit a fejezetekkel.
A másik okom meg a komik. Gondolom nagyon elegetek van belőle, hogy mindig ezzel jövök (és még rajtam kívül sokan mások), de eléggé rosszul érint, hogy rengeteget dolgozok a fejezetekkel és annyit nem tudtok leírni, hogy jó vagy rossz.(Tisztelet a kivételnek) Ennyire nagy kérés, hogy szánjatok kb. 2-percet egy vacak komira? Kezdem elveszíteni az önbizalmam... ( Nemrég már azt fontolgattam, hogy bezárom a blogot, de ezt az ötletemet a lelkes támogatóimnak hála elvetettem.)
Szóval elnézést kérek mindenkitől, de ez van, sajnálom!:-(
Megértéseteket köszönöm és elnézést, ha ezzel csalódást okozom bárkinek is, de igyekszem hamar visszatérni.
Puszi: Lili

2 megjegyzés:

  1. Szia Lili:)
    Én rendszeresen olvasom a blogodatbár igaz eddig nem irtam komit,de most fogok nehogy bezárd a blogot.Nagy tehetséged van az íráshoz:)
    Remélem minél hamarabb visszatérsz és folytatod a blogolást.
    Puszi:Rékuu
    Ui:ne add fel:)Most már mindegyik fejihez irtam komit:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jól esik amit mondtál. Nem fogom bezárni csak szüneteltetek egy kicsit, de igyekszek hamar visszatérni.
    Még egyszer nagyon köszönöm amit írtál, el sem hiszed mekkora önbizalmat adtál.
    Puszi:Lili

    VálaszTörlés