BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. március 10., szerda

15. fejezet -Kis baleset

Nick kocsijában ültem és bámultam kifelé az ablakon. Próbáltam kitalálni, hogy mit fogok tenni, mikor úszásra kerül a sor. Nem maradhatok kint a parton... Biztos nevetnének egy jót rajtam, hogy még úszni sem tudok....

-Megjöttünk! -szólt Nick- itt megvárlak.
-Okés. Sietek.
Adtam egy gyors szájra puszit, majd kiszálltam a kocsiból.
Kíváncsi voltam, hogy Mary mit fog szólni, hogy úszni megyek....

-Mama! Megjöttem. -Kiáltottam fel neki
-Szia Lilikém. Hogyhogy?-sétált le a lépcsőn
-Szia. -öleltem meg Maryt- Nickkel elmegyünk úszni.... és hát kellene a fürdőruhám...
-Úszni???-kerekedtek ki a szemei
-Igen, úszni.
-De hát te nem is tudsz úszni..... Vagy már igen?
-Nem..nem tudok. De majd megoldom, ne aggódj.
-Hát rendben.. Te tudod.
Felsétáltam az emeletre és benyitottam a szobámba.
Pont úgy volt ahogy hagytam. Kihúztam a fehérneműs fiókomat és elkezdtem az alján turkálni.
-El kéne mondanom Marynek, hogy mi is van Nickkel, meg velem.... De hogy fog reagálni? Végül is szereti Nicket, úgyhogy nem lehet nagy gond...
Ahogy ezt végiggondoltam, Mary lépett be a szobámba.
-Na megtaláltad?
-Őőőő .... Igen! -kaptam ki a fehér, kétrészes fürdőruhámat- fel is veszem.
Bementem a kis fürdőszobámba és lekaptam a ruháimat és felvettem a fürdőrucimat, majd visszahúztam rá a többi ruhámat.

-És hogy állsz az erőddel?Megy már? -kérdezett rá hirtelen Mary.
-Hát azt nem mondanám, hogy megy.... Inkább csak megyeget..-hajtottam le a fejemet
-Semmi gond. Ennek idő kell. És biztos vagyok benne, hogy Nick segíteni fog benne.
-Az biztos! -vágtam rá azonnal
-Na de én most megyek is, mert Nick már vár.
-Persze menj csak. -adott egy puszit az arcomra.- vigyázz magadra kicsikém.
-Persze. Szia. -mondtam és kimentem a szobából
Kicsit bántott, hogy nem mondtam el neki, hogy mi is van Nickkel meg velem, de nem ez volt a megfelelő alkalom.


Hamar leértünk a partra, de nem volt ott senki.
-Hol vannak? -kérdeztem döbbenten. Azt hittem, ők már itt lesznek
-Még nincsenek itt, de már bármelyik percben itt lehetnek.
Kiszálltunk a kocsiból és Nick megfogta a kezem, így sétáltunk tovább.
Jól esett a bőrének melege és, hogy itt van velem. Szerettem őt, bár ezt még nem nagyon mondtam neki, de így volt.
Az volt a legjobb az egészben, hogy ő is szeretett engem és ebben nem volt kétségem.Biztos voltam benne, hogy szeret.
Nick hirtelen megállt és rám nézett. Elvesztem a tekintetében, gyönyörű barna szemeiben.
-Mire gondolsz most? -suttogta halkan
-Arra, hogy mennyire szeretlek.
Nick ezen mosolygott egy jót. Arca közeledett felém, tudtam, hogy mire készül, de nem ellenkeztem. Becsuktam a szemem és vártam. Vártam, hogy forró ajka gyengéden tapadjon enyémre, de nem történt semmi. Csak egy röpke puszit adott a homlokomra.....
Erre én csak elhúztam a számat, de nem szóltam semmit.

A távolból, nevetésre lettünk figyelmesek. Hátranéztünk és négy félmeztelen fiú és egy fekete hajú lány közeledett felénk. A fiúkat nagyjából ismertem és a nevüket is tudtam, de a lányt nem nagyon. Gondoltam, hogy ő lehet Jesse húga Lana. Kb ennyit tudtam róla....
Remélem jó barátnők leszünk és a fiúkkal is jól kijövök majd....

-Sziasztok!-köszönt Nick boldogan
-Hali. -köszöntem én is kicsit félénken
-Sziasztok! -köszöntek kórusban
-Szió! Biztos te vagy Lili. -nyújtotta felém a kezét- Én Lana vagyok, már sokat hallottam rólad!- kicsit furcsálltam, de azért kezet fogtam vele.
Örültem Lana közvetlenségének, mivel ha rajtam múlt volna, biztos nem szólítom meg...
-Na akkor megyünk úszni vagy nem?-szólt egy szőke srác hátulról, azt hiszem Jesse.
-Na ná! Menjünk is!-szólt egy másik, talán Kevin.
Kézen fogta Lanát és a tenger felé kezdte húzni. Hamar ledobálták a ruháikat és már bent is voltak a vízben. Én is követtem a példájukat és levettem a ruháimat, vagyis Lanáét és besétáltam a vízbe.
Nagyon hideg volt, de kilehetett bírni.
-Gyere Lili versenyezzünk! -szólt Lana
-Köszi, de inkább nem.... Elég hideg a víz, én kimegyek...-mondtam bűnbánóan.
Már épp indultam volna ki, de valaki lehúzott a víz alá. Nem kaptam levegőt és a víz csak sodort egyre beljebb. Hiába kapálóztam, sehogy sem tudtam visszamenni. A víz morajlott a fülem mellett és nem tudtam semmit sem csinálni. Már nem nagyon voltam magamnál, de valaki megragadott a kezemnél fogva és a felszínre húzott. Még utoljára körülnéztem, de elsötétült előttem minden....

**************

-Lili, Lili!!!!! Kelj fel! Hallod???? Lili!!!-szólítgatott egy mély hang.
nem tudtam, hogy ki az és mi történt velem. De akkor megláttam Őt, Nicket. Fekete hajában csillogtak a vízcseppek.
-Nick...-mondtam halkan

Na végre kész lett. Bocsi a késésért, siettem ahogy tudtam!
Jó olvasást és kérek sok komit.

8 megjegyzés:

  1. Sziaa
    Nagyon tetszett, már nem is tudok mit mondani.
    Vagy még is: MÉG MÉG MÉG.
    nagyonnagyonnagyonnagyonnagyon jó lett = ]
    Siess a kövivel, mert már nagyon várom ; )
    | a Mint fény a ködben-en fenn a 2. feji. Kukkants be : D |
    Puszii.

    VálaszTörlés
  2. Szió!!!!
    Jajj annyira ari vagy. Jó hallani, hogy ennyire tetszik és van értelme, hogy írom! Megnézem. biztos jó lett!

    VálaszTörlés
  3. sziijah nagyon jó lett siess a kövel!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ennyire tetszik és, hogy komot is írsz!♥♥♥ Tényleg annyira jó hallani, hogy érdemes írnom, mert van aki olvassa és még tetszik is neki.
    Sietek vele, ahogy csak tudok!
    Puszó: Lili

    VálaszTörlés
  5. Puszpás imádom a törid siess a kövivel

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    Nagyon örülök, hogy tetszik és még komot is írsz!:-D Puszi: Lili

    VálaszTörlés
  7. Szijja Lili.. Imádtamimádtamimádtam..:D Nagyon jó.:DÉs am én sem szóltam volna, hogy nwem tudok úszni xD.. biztos kinevetek volna.. de szerencsére tudok..:D (büszkeee*.*)
    De viszont olyan rövid leeeet:(:(

    VálaszTörlés
  8. Szió
    Igen rövid lett, de nem baj. A kövi hosszabb és jobb is nagyjából. Én sem tok úszni....

    VálaszTörlés